REKLAMACIJA:
Za ulaganje reklamacije, možete naručiti uslugu kurirske službe i vratiti nam artikal kako bismo ga ispitali. Priložite račun i opis reklamacije (može biti napisan rukom), da biste ubrzali proces rješavanja iste. Reklamacije se rješavaju u roku od 30 dana od dana prijema. U skladu sa standardnim procedurama, u slučaju prihvaćene reklamacije, povrat novca se vrši na Vaš bankovni račun. Ako reklamacija ne bude prihvaćena, artikal šaljemo nazad Vama.
Reklamacije možete uložiti i u ZART radnji. Ako želite uložiti reklamaciju u lokalnoj radnji, ne zaboravite da sa sobom ponesete fiskalni račun.
POVRAT:
Nudimo period za povrat od 14 dana za online kupovinu (od datuma računa). Povrat je besplatan i obavlja se u našim radnjama. Vraćeni proizvodi moraju biti u originalnom stanju, ne smiju imati tragove korištenja i moraju imati originalne etikete. Takođe je potrebno da priložite fiskalni račun uz vraćenu robu.